Postanowiliśmy odpowiedzieć na najczęściej zadawane pytania, aby zaoszczędzić Państwu czasu ponieważ wiemy, że w pewnych okresach bardzo ciężko się do nas dodzwonić.

1. Czy mieszkanie, pokój jest aktualne?

Nasza strona www.biuro-kwater.pl jest na bieżąco aktualizowana. Wszystkie zmiany dokonujemy tak szybko jak to jest możliwe. Jeżeli mieszkanie widnieje na stronie oznacza to, że istnieje w naszej bazie i może być oglądane.

2. Czy mieszkanie, pokój można obejrzeć, jak skontaktować się z ogłoszeniodawcą? 

 Oczywiście że tak ???? Jednak żeby się umówić zapraszamy Państwa do naszego biura na ul. Głogowską 39. Tutaj na miejscu umawiamy na spotkania. Staramy się by mieszkania można było oglądać tego samego dnia.

3. Jaką mam gwarancję, że mieszkanie będzie aktualne po wpłaceniu prowizji?

 Dlatego, że każdego klienta umawiamy przed wpłaceniem prowizji telefonicznie na spotkanie z właścicielem mieszkania. Równocześnie sprawdzamy czy oferta jest nadal aktualna. Nikogo nie wypuszczamy z biura z “pustymi rękami”. Nie bierzemy żadnych pieniędzy póki nie będziemy mieć gwarancji że Państwo coś zobaczą.

4. Czy można obejrzeć wcześniej zdjęcia?

No cóż technika idzie do przodu może nie długo właściciele zaczną dołączać zdjęcia do wszystkich zgłoszeń. Na naszej nowej stronie jest już taka możliwość. Niestety na dzień dzisiejszy jeżeli nie ma zdjęcia na stronie nie ma ich także w naszym biurze. Nie jest to spowodowane tym że coś ukrywamy, lecz staramy się żeby ofert było jak najwięcej, żebyście Państwo mieli z czego wybierać, a do tego by prowizja była jak najniższa. Każdy zatrudniony człowiek do robienia zdjęć mieszkań podwyższył by cenę za naszą usługę.

5.Czy jeżeli oglądam mieszkanie ktoś inny ma dostęp do tej oferty?

Nie organizujemy castingów 😉 Staramy się zapewnić Wam komfort oglądania i nikogo póki Państwo nie obejrzycie mieszkania nie wysyłamy. Oferty wstrzymujemy do następnego dnia abyście mogli porównać oferty i wybrać to co pasuje Wam najbardziej.

6.Na ile spotkań umawiacie?

Według umowy można obejrzeć do 10 ofert jest to pula umowna. Jednak nigdy nie ma tak, że wszystkie mieszkania Państwu odpowiadają. Nasza pula ofert nieustanie się zmienia. A Państwo mogą wybierać dowolnie, również te oferty, które dotrą do nas po zawarciu z nami umowy. Generalnie umawiamy na pierwszy raz do 3 spotkań. Z doświadczenia naszego wynika, że często są to trafione spotkania, które kończą się zawarciem umowy najmu lokalu z właścicielami.

7.Co jeżeli żadne z 10 ofert mi się nie spodoba?

Będziesz pierwszą taką osobą 😉 10 ofert to wystarczająca ilość jeżeli to Państwo decydują jakie to ma być mieszkanie w jakiej lokalizacji, jakie sprzęty ma zawierać, czy ma być umeblowane czy nie, czy ma być w nowym czy w starym budownictwie itd. To nie my tam będziemy mieszkać, więc nikt nie będzie Państwu narzucał wyboru w naszym biurze. To Państwo samodzielnie wybierają to co Państwu odpowiada. By ułatwić komunikację wszystkie oferty umieszczane są na naszej stronie www.biuro-kwater.pl . Tam na bieżąco można sprawiać czy są dla Państwa interesujące oferty.

8.A jeżeli mieszkanie, pokój nam się spodoba to co dalej?

Każdy klient, który opuszcza nasze biuro otrzymuje druk umowy najmu lokalu mieszkalnego, protokół zdawczo-odbiorczy, oraz pokwitowanie. Wypełnić go to nie problem. Robicie to Państwo samodzielnie z właścicielem. Pamiętajcie by zostawić też kontakt do siebie ułatwia to późniejszą komunikację. Z naszej strony gratulujemy nowego mieszkania i cieszymy się że znaleźli Państwo odpowiedni lokal dla siebie 🙂 I tu nasza rola się kończy. Chociaż wiemy że zdarzają się różne problemy dlatego nasze biuro jest do dyspozycji cały rok zawsze można do nas zajrzeć a my służymy pomocą jeżeli taka będzie potrzebna.

9.Jak dojechać do mieszkania czy mieszkanie znajduje się daleko od mojej uczelni lub miejsca pracy?

Jeżeli chcą Państwo sprawdzić samodzielnie odległości polecamy stronę http://poznan.jakdojade.pl Na stronie znajdują się informacje o przystankach, a także można dowiedzieć ile czasu zajmie wam dojazd z jednego miejsca do drugiego oraz o jakiej wartości zakupić bilety.

10.Jak poruszać się po Poznaniu, jakie bilety zakupić, gdzie je można kupić?

W Poznaniu posługujemy się biletami czasowymi obowiązują one na wszystkie linie autobusowe (oprócz linii pospiesznych oznaczonych literami A lub L) oraz na linie tramwajowe i co ważne upoważniają do przesiadek. W praktyce oznacza to, że jeżeli Państwo zakupią bilet 10 minutowy mogą państwo od skasowania biletu poruszać się dowolnymi środkami transportu przez ten czas. Dotyczy to także przejazdów liniami nocnymi. Cennik biletów oraz informacje o funkcjonowaniu transportu publicznego w Poznaniu znajdziecie Państwo na stronie http://www.ztm.poznan.pl Bilety można zakupić w punktach MPK (taki punkt znajduje się na dworcu głównym PKP), pozostałe bilety można kupić prawie w każdym kiosku ruchu i niektórych sklepach spożywczych a także w biletomatach (np. przy dworcu zachodnim). Można też poruszać się przy pomocy karty PEKA (Poznańska Elektroniczna Karta Aglomeracyjna), więcej informacji znajdziecie: https://www.peka.poznan.pl

11.Jak dojechać do waszego biura?

Biuro znajduje się przy ulicy Głogowskiej 39 (w podwórzu). Numeracja Głogowskiej zaczyna się od centrum a numer 39 znajduje się po tej samej stronie co dworzec zachodni PKP przed parkiem Wilsona.

12.Właściciel chce ode mnie kaucję

Kaucja to zabezpieczenie dla właściciela mieszkania przed ewentualnymi szkodami lub nie zapłaconymi rachunkami. Jeżeli wszystko będzie w porządku kaucja zostaje zwrócona po zakończeniu najmu lub musi zostać rozliczona. Kaucja najczęściej pobierana jest w wysokości jednomiesięcznego czynszu. Staramy się z naszej strony rozmawiać z właścicielami by rozkładali ją na raty, aby ten start troszkę odciążyć. Poza tym otrzymują Państwo z naszego biura protokół zdawczo – odbiorczy, który po skończeniu wynajmu bardzo ułatwia rozliczenie się z właścicielem.

13. Czemu mamy wybrać wasze biuro ?

13. Czemu mamy wybrać wasze biuro ? No właśnie na rynku jest mnóstwo ofert. Pękają w szwach portale internetowe. Jeżeli jednak nie chcą Państwo tracić mnóstwa czasu, energii i pieniędzy na dzwonienie, jeżdżenie i wyszukiwanie ofert to zapraszamy do nas. Nie będziecie musieli się denerwować że robią Wam castingi lub oferty są nie aktualne. Jesteśmy biurem wyspecjalizowanym tylko w wynajmie (nie prowadzimy innej działalności), zajmujemy się głównie studentami, a że działamy od 1994 roku to często i absolwenci zaglądają do nas prosząc o pomoc 🙂 Posiadamy licencję UMiRM numer 559. Mamy ogromne doświadczenie a przez nasze biuro co roku studenci znajdują mnóstwo mieszkań.

14. Ile kosztuje wasza usługa

Jeśli zdecydują się Państwo na usługę z naszej strony musimy zaprosić Państwa do naszego biura przy ul. Głogowskiej 39 (oficyna w podwórzu) Tu na miejscu wybierają sobie Państwo oferty, którymi jesteście zainteresowani, my natychmiast umawiamy na spotkania na ten sam dzień, otrzymujecie Państwo od nas druk umowy najmy lokalu mieszkalnego, pokwitowanie oraz protokół zdawczo – odbiorczy, jeśli będzie potrzebny (i długopis) W tym momencie następuje zawarcie umowy z nami oraz pobranie przez nas JEDNORAZOWEJ OPŁATY za całą usługę. Tak uzbrojeni jedziecie na spotkania:). Jeśli z tych pierwszych ofert nic nie przypadnie do gustu – jest gwarancja w umowie, że kolejne oferty są JUŻ BEZPŁATNIE do 10 w sumie – już nie trzeba się do nas fatygować, wystarczy zadzwonić. Całość usługi to tylko jednorazowa opłata – nic więcej! I tak opłata za pokój jednoosobowy wynosi – 180zł, za kawalerką lub pokój 2 osobowy – 295 zł, za mieszkanie 2 pokojowe- 395zł, za mieszkanie 3 i więcej pokojowe 520 zł, jednorazowo brutto!!!

Zaloguj się

Zarejestruj się

Resetuj hasło

Proszę wpisać nazwę użytkownika lub adres e-mail, a otrzymasz e-mail z linkiem do ustawienia nowego hasła.